vrijdag 13 februari 2009

digiscrap & valentyn!!

Ja hier weer es een woordje van my ;-)
Ik ben druk, druk, druk, maar ja, what's new, enne wie niet ;-)
Ben een inhaalslag aan t maken op digiscrap gebied, moet eerlyk zeggen dat het gewone scrappen er een beetje by in schiet, op t moment lykt t ook wel alsof ik op gewoon scrap-gebied een beetje een scrappersblock heb :-s
Kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten hier thuis te gaan scrappen, wel als ik met de andere meiden ga, dan komt er echt wel wat uit mn handen, maar hier thuis ben ik gewoon te druk met andere dingen, huishouden, Luna (die nu ziek is :-( Zie haar blog), werken, en dus digiscrappen.
Wil jullie wel ff wat nieuwe werkjes laten zien!!
Deze heb ik gemaakt n.a.v. wat lesjes op 2 psp-forums waar ik zit:

en hier 2 eigen crea's:
Photobucket

Die onderste is, jullie raden het al, voor Valentynsdag.
Die krygt Maikel, samen met een lekker ontbytje en natuurlyk een kadootje, morgenvroeg op bed (kan t hier wel neerzetten, leest ie toch niet hahaha).
Denk niet dat ie eraan denkt iets voor my te doen hihi, maar dat maakt niet uit, t gaat om t idee ;-)
Fyne Valentynsdag allemaal morgen, bedankt voor het lezen, en tot snel ;-)

2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie digitale lo's heb je gemaakt.
groetjes Heidie

Je@net zei

Wauw, dat ziet er super uit Tammie!! Leuk al die mooie digilootjes van Luna!