zondag 12 april 2009

Vrolijk Pasen allemaal!!

Wij hebben vanmorgen genoten van een heerlijk paasontbijt!!
En zoals jullie kunnen zien, vond onze kleine meid het ook lekker!
Vooral de aardbeien en de croissantjes vielen in de smaak hihi.
Ja ik kan nu nog klein zeggen, want overmorgen wordt ons schatje alweer 1 jaar!!
Ongelooflijk dat we nu alweer een jaar verder zijn, ik moet zeggen, het was een superjaar, en mama en papa zijn is ons in niets tegen gevallen!

Ik heb nog meer te showen (Glamourdag @ the nieuwe, supergave P&P winkel, en uiteraard de dierentuin foto's), maar dat doe ik vanavond, want nu ga ik even lekker buiten genieten van het mooie weer!
Straks mag Luna in haar fietsje en gaan we een ijsje eten, goh wat vervelend ;-)

2 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Tammie

Wij willen je alvast van harte feliciteren met de 1e verjaardag van luna morgen. Geniet ervan

groetjes de twins

Antoinette zei

Hangen de slingers al???:-)

Ik ga aan jullie denken...
Kus Annie