maandag 29 juni 2009

Daar ben ik weer!!
Ik ben ontzettend verwend met mn verjaardag (en ik heb zelfs nog wat verjaardagsvisite te goed hihi)
Van mn schatjes heb ik natuurlyk die prachtige tas gekregen, samen een bos bloemen en deze mooie tekening van Luna:
Ik heb aan iedereen spullen van Blond Amsterdam gevraagd, en dit is wat ik gekregen heb:
En tot slot nog een heerlyke parfum:

De tuin is ein-de-lyk klaar, nou ja op een paar dingen na ;-)
Jammer genoeg regende het zaterdagavond, dus uiteindelyk konden we met mn verjaardag niet in de tuin zitten....
Maar goed, de rest van de zomer gaan we hier natuurlyk heel erg veel plezier van hebben :-D

Morgen moet mn meiske weer prikken, dit keer o.a. de BMR prik, en die schynt best heftig te zyn :-(
Hoop dus dat ze niet al te veel last heeft......
Tot snel!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw, wat ben je verwend op je verjaardag! Super al die leuke Blond spullies....dan schiet het ineens op he!! Hi, hi en nog maar een paar maandjes en dan is het alweer Sinterklaas en Kerst ;-)
Tuin ziet er super uit, we moeten snel een keer afspreken voor thee (uit je Blond servies ;-)

*~SCRAP-GEK~* zei

WOW!!!! Gave spullies heb je gekregen voor je verjaardag joh!!! SUPER! :-) Je tuin ziet er echt prachtig uit! heel erg gaaf hoor! Groetjes Marije.

Heidie zei

wat een mooie spullen heb je gekregen voor je verjaardag en je tuin ziet er super uit.
groetjes Heidie