maandag 26 april 2010

2 jaar alweer!!

Zooooooooooooooooo hehe, eindelijk heeft mama tijd om voor mij een berichtje te typen( en blogspot werkt al een poosje niet mee...). Want ja jullie weten het onderhand wel, die mama van mij is altijd druk met van alles. Gelukkig hoort bij dat van alles ikke ook hihi.
Inmiddels ben ik alweer jarig geweest, nu ben ik dus 2!! En dat laat ik wel merken hoor, lekker eigenwijs doe ik, maar eigenlijk vind ik knuffelen ook héél fijn, dus dat doe ik dan ook veel. Mama's buik en de baby vind ik ook reuze interessant,net als haar "gekke navel" die zegt "pieeeek" hahaha. Ik ben ook helemaal into het poppen verzorgen op het moment!
Ik zal jullie eerst vertellen hoe mijn verjaardag was!
Op de dag zelf kreeg ik van papa en mama mijn nieuwe kamer, een Pip Studio kamer, en daar ben ik toch blij mee! Het is met veel rose, daar hou ik van, en er waren ook ballonnen en kadootjes op mijn bed!

Allebei de opa's en oma's, en nog wat mensen die zaterdags niet konden kwamen op visite. Ik mocht zelf het kaarsje op de taart uitblazen, en dat lukte! Ik kreeg toen al zoveel leuke kadootjes, smorgens al een dorapop, doraspel en trein, en smiddags een speelhuisje voor buiten, stoeltjes voor erin, een horloge, een speelschort, en slakken op een stokje (dat was een grapjevan oma, want ik ben helemaal dol op slakken!!)
Voor mijn verjaardag zaterdags had mama een hele mooie Dora taart gemaakt:

Ook die dag ben ik zooooooo ontzettend verwend:
Ik kreeg spulletjes voor de poppen en voor mezelf:

Keuken en kookspulletjes:

Uiteraard allemaal Dora spullen:

Spulletjes voor buiten:

Puzzel en knutselspullen:

En nog meer leuks:

Oja mijn kledingkast werd ook niet vergeten:

Dus jullie snappen dat ik me niet verveel op het moment hahaha.
Mama is vandaag al 24 weken zwanger, het schier dus al aardig op!
Ze zal binnenkort weer even bij komen kletsen!!
Doei doei.
Kusjes Luna!

3 opmerkingen:

nora zei

Hoi Luna,Je hebt echt veel spulletjes gehad he .Vond het ook heel gezellig dat ik mocht komen op jouw feestje.
kusje van noortje

Je@net zei

Zooooo hé, wat ben jij verwend zeg!! Je PIP kamer ziet er super uit, wat zul jij voortaan lekker slapen ;-)
Veel plezier met al je nieuwe spulletjes!

Heidie zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een leuke spullen heb je gekregen. Ben je druk aan het oefenen met je poppen voor als je brusje komt.

liefs Heidie