woensdag 4 augustus 2010

Zwangerschapsupdate!!

Daaaaaaaaaaaaaaaar ben ik ook nog weer es een keer, iedereen zal haast denken dat ik stiekum bevallen ben hahaha, maar uk zit nog steeds binnen ;-)
Er is wel een hoop gebeurd, en heb weinig zin en tijd voor mn blog gehad, maar vond dat ik nu wel eens een update kon gaan doen :-)

Uk ligt nog steeds in stuit :-(
Hebben van alles geprobeerd om te zorgen dat er beweging in komt, maar t is een eigenwijs draakje geloof ik dat braaf met t hoofd bovenin blijft liggen....
Hebben eerst Moxa therapie geprobeerd, dat is een soort accupunctuur, waarbij er een brandende sigaar bij je kleine teen gehouden wordt. Daar zit een drukpunt wat beweging in het bekken moet stimuleren....Helaas werkte dat dus niet.
Toen in het ziekenhuis een uitwendige draaipoging gehad, maar ik kreeg ondanks de weeënremmers steeds harde buiken, dus dat werd ook niet wat. Uk maakte het allemaal niks uit, die ging gewoon liggen slapen na die tijd :-o
Verder alle geijkte dingen thuis geprobeerd: muziekdoosje op de onderbuik, zaklamp op de onderbuik, op handen en knieën zitten, zelfs op de kop op de bank hangen, enz enz (ja er is heel veel te vinden via google, en je probeert het ook allemaal!!), maar no results....
Dus stuit blijft stuit, en omdat ik absoluut géén stuitbevalling wil, staat de datum voor de keizersnede al gepland!! Niet dat dat me nou zo'n pretje lijkt, maar heb liever de minste risico's voor de baby, en dat is voor mijn gevoel bij een keizersnede....dus vandaar!
Vind het enorm spannend, moet ook 3 dagen erna in het ziekenhuis blijven, daar zie ik wel tegenop....En dan nog het herstel thuis....Maar nogmaals, alles voor mn kleine ukkie....
Als uk zich eerder dan de geplande datum aankondigt (wat mijn gevoel wel zegt) dan krijg ik meteen een keizersnede...Dus een beetje spannend blijft de geboortedatum nog wel ;-)
Heb strax in het zh wel internet, dus kan gelijk foto's showen!!
Verder gaat alles zn gangetje, alles is helemaal klaar voor de baby, dus ik zeg:
"Kom maar, kom maar, kom maar".
Met ons grote meiske is alles goed. Haar nieuwste hobby is geloof ik liedjes zingen hahaha, en mama tot het uiterste tergen :-s
Ze is zelfs al 2x zonder brood naar bed gegaan, omdat ze ZO vervelend was, dat ze toch niet wilde eten...als ze dan uit bed komt is ze poeslief, duidelijk gevalletje peuterpubertijd dus ;-)
Zal als ik tijd heb vd week (lees-> als ik nog niet bevallen ben) even onze zingende diva showen in een filmpje dat ik gemaakt heb :-D

Tot snel!!

6 opmerkingen:

scrappingtwins zei

we wensen je veel sterkte met jullie UK. en hopen dat alles toch een beetje op zijn pootjes terecht komt.

Veel sterkte

de twins

Chantal van de Kant zei

ik denk dat je een goede beslissing genomen hebt hoor om niet voor een stuitbevalling te gaan. Ik heb het geprobeerd twaalf jaar geleden. moet lukken mevrouw, bekken is breed genoeg voor het gewicht van de baby... alleen was de baby een halve kilo zwaarder dan dat ze via een echo geschat hadden, pastte dus never nooit niet. Dus na een hele dag "proberen" toch maar een keizersnee. Ik zou het nooit meer doen hoor. Bij mijn tweede is het de eerste afspraak die ik gemaakt heb, weer een stuit is weer een keizersnee.
Heel veel sterkte met de bevalling, en ach valt wel mee hoor.

Je@net zei

Spannend hoor, Tammie! Veel sterkte met de laatste loodjes!

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Tammie,

Het is wat allemaal he? Maar inderdaad alles voor de kleine uk! Spannend hoor, we wachten in spanning af!!! Succes en sterkte met de laatste loodjes en succes mt je kleine meid in de peuterpuberteit! ;-D Liefs Marije.

Heidie zei

Ik hoorde van Jeanet dat je al bevallen bent. Dus Wil ik je van harte feliciteren met de geboorte van jullie dochter en zusje. Heel veel geluk samen.

liefs Heidie

Unknown zei

Agree with the above saying.
Cheap NFL Jerseys
Cheap Jerseys
Wholesale Jerseys
Cheap Nike NFL Jerseys Nike Elite NFL
Cheap NFL Jerseys
Cheap Jerseys
Wholesale Jerseys
Cheap Nike NFL Jerseys Nike Trade NFL