donderdag 21 mei 2009

De grote tuinverbouwing part 3

Ik vertelde over mijn nieuwe truitje, nou hij stond ook eindelijk online.
Hier is ie dan:

Heb zo'n vermoeden dat dit niet mijn laatste kledingstuk van dit merk is ;-) Heb sowiezo al een gaaf blousje nog gezien hihi *bloos*
Oja, bij mijn vorige berichtje was ik helemaal vergeten te melden dat de schoenen met de sleehak er niet in die donkere kleur waren, maar in een lichte kleur.
Die in t bruin waren nergens te krijgen, en de lichte waren een stuk minder mooi, vandaar mijn keuze voor de andere (en t feit dat die mij fijner lijken lopen voor een hele dag ;-) )

Vandaag begonnen met tegelen, maar helaas is het nog niet af.
Had wel gekund, als ze van het bestratingbedrijf de goede berekingen hadden gemaakt :-S
We kregen te horen dat we aan 5 m2 ruim genoeg hadden aan waaltjes (de smalle stenen die ertussen komen).......nou we hebben dus 10 m2 nodig!
Dus nu ligt de tuin weer stil, en als we pech hebben zijn de waaltjes er niet op voorraad en moeten we er 3 weken op wachten :-(
Dit is echt een mega tegenvaller, dus duimen jullie dat we ze snel in huis hebben!!

Tot snel!

5 opmerkingen:

scrappy jen d zei

Hoi, Pittig blousje!
Geweldige kleur! He...wat balen, dat die stenen er pas over drie weken zijn!
Nou meis....
Even door bijten, dus!
Groetjes en fijn weekned,
Jen.

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Tammie, gaaf truitje joh! Super! en balen van de tuin joh...grrrr...ik hoop dat de stenen er snel zijn! Groetjes Marije.

Iris zei

Wat een gave kleren zeg! En die schoenen zijn ook super!
Hihi een bruiloft is altijd een goed excuus om weer eens lekker te shoppen!
Balen van de tuin! Hopelijk zijn de stenen toch eerder binnen!s

Heidie zei

wat een leuke trui, en ik hoop dat de stenen snel binnen zijn.
groetjes Heidie

Je@net zei

Leuke spullies heb je gekocht Tam!
Hopelijk komt het met de stenen snel in orde.....kunnnen jullie genieten van het mooie weer en de mooie tuin!